14.Jul.

Træet på hjørnet fældet

Grundet råd, er det store træ på hjørnet ved cykelstien blevet fældet.

18.Apr.

Venteliste

Under vores beboer dokument side, er der nu lagt en venteliste op med kontakt info til dem som ønsker at købe en andel.
Der er vist dato for hvornår man er kommet på listen.

02.Dec.

2 andele til salg på vejen

Andel 3 og 5 er til salg. Kender I nogen som ønsker en andel her på vejen, så er der nu rig mulighed. Skriv til bestyrelsen@kirkendruphaven.dk, eller se mere info under salgs tiden her på hjemmesiden.

02.Dec.

Andel 5 sat til salg og solgt

Andel 5 nåede at blive sat til salg og solgt inden den nåede at blive lagt på hjemmesiden. Det tog kun 3 dage. Køber skal lige godkendes af bestyrelsen.

Update: Andelen blev ikke solgt alligevel. Er derfor stadig til salg.

04.Jan.

Andel 18 solgt.

Andel nr. 18 er blevet solgt. Overdragelsen sker d. 10.02.2017.

18.Dec.

Andel 27 sat til salg.

Andel nr. 27 sat til salg.

LINK til salgs side

06.Oct.

Andel nr. 18 er sat til salg.

Andel nr. 18 sælger deres andel. Bestyrelsen har endnu ikke modtaget mere info. Når der kommer noget, bliver det opdateret her på siden.

25.Sep.

Andel nr. 8 er solgt.

Andel nr. 8 blev i dag d. 25.09.2016 solgt. Overdragelsen sker d. 01.11.2016. Der forventes naturligvis op til og i tiden omkring at der vil være parkeret flytte transport lige rundt om hjørnet, så kør venligst forsigtigt når i kører ind i vænget. Det er ikke nemt at se rundt om hjørnet.

08.Feb.

Tak for deltagelse

Jeg takker for venlig deltagelse og opmærksomhed ved Poul Eriks bisættelse.
Birthe Jensen (33)

26.Jan.

Dødsfald

Vores nabo Birthe (nr. 33) har bedt mig fortælle at hendes mand, Poul Erik Jensen, foreningens mangeårige kasserer, lørdag morgen kl. 01.30 stille er sovet ind.
Flemming nr. 31

24.Nov.

Grønt vand i hanen

Den 24. november tilsætter Fjernvarme Fyn et grønt farvestof til fjernvarmevandet for at gøre det lettere for dig at opdage utætheder. Hvis din installation er utæt, kan du få grønt vand ud af den varme hane som tegn på, at der er løbet fjernvarmevand ind i dit vandsystem.

Se mere her: Fjernvarme Fyn

03.Sep.

Beboer login

UPDATE: Jeg nåede ikke at få lavet sedler igår, så jeg kommer rundt med dem i dag. (Lørdag)

Der er så småt kommet styr på upload af div. dokumenter på hjemmesiden, så imorgen, fredag d. 4/9, får alle et login til beboer delen af siden, i jeres postkasser.

Der vil blive lagt div. papire fra husmappen og referater op på siden.
Nuværende år, vil blive lagt op månedsvis.
Alle andre år, bliver samlet til én PDF fil med alle referater fra det pågældende år, for at undgå at siden bliver alt for lang med for mange links. Jeg går snart igang med at scanne alle gamle referater ind, så det altid er nemt for alle at finde dem frem.

Har du et forslag til hvad der skal ind på siden, så sig endelig til.

Kasper (23)

03.Sep.

Tømning af haveaffalds containeren

Containeren er blevet tømt.

16.Jun.

Facebook side

Dette er godt nok ikke nogen nyhed længere, men jeg syntes at det er værd at nævne at der er oprettet en Facebook side til generel snak imellem beboerne i Kirkendruphaven.
Siden er "lukket" hvilket betyder at man skal ansøge om at blive medlem. Man bliver dog typisk godkendt hurtigt, hvis man vel og mærke har en forbindelse til foreningen.

LINK TIL FACEBOOK SIDEN

16.Jun.

Kirkendruphaven har fået ny hjemmeside

Kirkendruphaven.dk er nu i live igen. Der går lige noget tid inden der kommer styr på siderne, da der indtil videre kun er lavet en skabelon. Håber I bliver glade for den nye side. VH. Kasper (23)