Info om Kirkendruphaven

Andelsboligforeningen Kirkendruphaven er en dejlig børnevenlig andelsboligforening beliggende i det skønne Kirkendrup i Odense Nord - et dejligt og roligt område med skov, hundeskov og andre natur områder lige i nærheden. Foreningen tæller 28 andele.

Andelsboligerne er to-plans rækkehuse på 95 m2, hvortil kommer både en have og en forplads med carport/parkeringsplads. Ligeledes er der fælles arealer, hvor der er legepladser, bålplads, redskabsskur, gæsteparkering og haveaffaldscontainer.

Fællesområderne holdes pæne af vores faste gartner som jævnligt kommer og slår græs og holder områdetes træer og hække trimmet og pæne.

Vejens beboere er en god blanding af generationer. Her er masser af børn i alle aldre. Den blinde vej holder vejen fri fra biler uden ærinde.

Vis stort kort